środa, 2 października 2013

A little party never killed nobody...

Siemanko! Kolejny post, który będę pisać na raty, ale powoli wszystko zbiorę razem i opublikuję. Miałam się za to wziąć przedwczoraj, ale czekały mnie cudowne kartkówki z PP i geografii i pytanie z biologii. Skończyło się tak, że nie nauczyłam się na kartkówki, a z biologii zgłosiłam np - witamy w liceum. O uczniach mojej szkoły mówi się, że posiadają trzy "cechy": głodni, nienauczeni i niewyspani i wszystko się zgadza. Ostatnio mój apetyt wzrósł, więc zabijamy go z Werką jabłkami na przerwach, od uczenia są autobusy, a wyspana jestem nigdy... ;) Na razie - kartkówki, kartkówki, sprawdziany, sprawdziany, ale byleby przeżyć ten tydzień do końca i potem Czechy *.* Wrzesień upłynął nam szybko, w powietrzu czuję jesień, mamcia mi kupiła rękawiczki, żebym nie marzła, bo zmarzluchem zrobiłam się strasznym i tak mi jakoś upływa życie. Po mału się oswajam, z każdym dniem coraz bardziej. Przyzwyczajam się do pośpiechu, który ostatnio nieustannie mi towarzyszy, do niewyrabiania z notowaniem na biologii, do wstawania w poniedziałki o 5:30. Nigdy nie sądziłam, że to powiem, ale tęsknię za wf-ami w gimnazjum, teraz to dopiero mam powody do narzekania. Bieganie, rozciąganie i róbta co chceta, a potem się martwcie na sprawdzianach. A co się takiego działo poza tym? Ano dużo tego, aż nie wiadomo od czego zacząć - wciąż nie znam wszystkich moich zajęć dodatkowych, ale liczę, że do końca października wszystko będę miała z głowy. Mam już pełną skalę ocen od 2-5. Według pielęgniarki w cudowny sposób nagle urosłam 3 cm, ale nie narzekam - ze skromnych 164 zrobiło mi się dumne 167(chociaż myślę, że to błąd pomiaru, ale ciii...). Były ME w siatkówce, była rozpacz i komentowanie każdego meczu z Karolą, Pawełkiem i Karoliną. Zaplanowaliśmy spotkanie "3B", czyli przyjdzie kilka osób, ale grunt, że fajnych, jak to Adi powiedział: "raz się żyje...". Poza tym nastraszył mnie ostatnio, jak szłam do kościoła - wredota. ;p Wrzesień to też miesiąc, gdy 16 lat temu na świat przyszły dwie całkiem mi bliskie osóbki - Karolka i Paolka, więc było też urodzinowo. Obecnie czytam wszystkie notki na blogu, bo obiecałam, że zbiorę wszystkie teksty 3B w jeden plik i im wyślę. ;D Poza tym na początku roku, jak usłyszałam "3B" to automatycznie się obejrzałam i przypomniałam sobie, że to już nie o mnie. ;') Aczkolwiek moja mama ostatnio była w moim gimnazjum coś tam podpisać i jak dzwoniła do niej pani z sekretariatu, to powiedziała, że już nie chodzę do szkoły, ale byłam taką uczennicą, z którą trudno jest się rozstać, ojej. Widziałam się jakoś z Paolką i pewnego dnia będziemy sławne, bo zamiast "Boso przez świat", będziemy miały program "Smartem przez Polskę", na którym zbijemy fortunę. ♥ Poza tym miałam też odchyły z Werką, bo ona miała takie duuuże jabłko i za każdym razem jak próbowała się w nie wgryźć, to zaczynałam się śmiać. Albo wczoraj na wf-ie mieliśmy ćwiczenia z kosza. Biegliśmy na przeciwko siebie - jedna osoba z piłką: kozłowała i robiła naskok lub dwutakt, a druga zbierała piłkę spod kosza. No i przed Werką stała taka Dominika, dziewczyna naprzeciwko Dominiki już dawno pobiegła z piłką, a ta dalej stoi, Werka nieśmiało zapukała w jej ramię i takim głosikiem: "Ej, ty już chyba powinnaś tam być<wskazała na kosza>..." Wciąż chce mi się śmiać, jak sobie to przypomnę. Poza tym moi nauczyciele najeżdżają na kobiety. Na polskim mówiliśmy coś o ślubie, a pan do chłopaków: "To panowie jest ten ostatni moment, kiedy jeszcze mamy złudzenia..." albo panu od matmy zadzwonił telefon: "Przepraszam was. Żona - takie dziwne stworzenie." Nawiązując do pana od matmy: mam w klasie dziewczynę o nazwisku Guz, a pan na lekcji: "Gruz do tablicy!" Wszyscy: "Guz" P: "No mówię Gruz!" Masakra. Albo kiedyś na historii pan znalazł jakieś dokumenty: "Tomek - zanieś to do biblioteki i powiedz, że znalazłem to w sali." Kuba: "Powiedz, że ty znalazłeś." P: "Nie, powiedz, że ja znalazłem." K: "Powiedz, że ty znalazłeś." P: "Powiedz, że ja." <Tomek zamknął drzwi, wrócił się>: "A jak się pan nazywa?" P: "Nie wiesz, jak ja się nazywam? Nie wiesz, jak JA się nazywam?" T: "A, dobra - Tomek. Oj, pan Tomek!" <znowu wyszedł i wrócił>: "A gdzie jest biblioteka?" ^^ Poza tym z tym samym panem mamy WOS - zrobił nam kartkówkę, z Werką otworzyłyśmy zeszyty(dosłownie) i elegancko wszystko zerżnęłyśmy - renoma, ma się rozumieć. A potem moja klasa rozważała obywatelstwo - czyli, a co gdy dziecko urodzi się... xd Jeden z chłopaków: "A co jak w ambasadzie amerykańskiej w Polsce urodzi Filipinka?<czy coś takiego>?" P: "Ale ty nie urodzisz, nie grozi ci to." Pani od edb też jest fajna, opowiadała nam, że jej synek chce być ninja, więc ma go zamiar zapisać na karate, bo ćwiczy na siostrze, ale z mężem obstawiają góra 2 lekcje, bo już chciał być Spidermanem, póki nie zauważył, że nie może wspinać się po ścianach. Poza tym ostatnio poleciało kilka jedynek z edb za brak uzupełnionych ćwiczeń, a pani na zastępstwie: "Matko... Co wyście tej S. zrobili, że wam tyle dzid nastawiała? Przecież to dusza nie kobieta..." Brzmiało, jakbyśmy co najmniej maltretowali panią S. xd Albo na fizyce pani mówi: "Światło Ziemi...", a Zuzia do mnie: "Ej, ale skąd to światło? Z latarni?" Tak poza tym to muszę wam opowiedzieć o weekendzie. W sobotę byłam z Werką na pielgrzymce, zmarzłyśmy, ksiądz rzucał śmiesznymi tekstami, ale nie pamiętam. xd Było dużo śpiewania, w końcu mokre i padnięte przybyłyśmy do domów, ze trzy razy zmieniałyśmy zdanie, ale w końcu na wieczór umówiłyśmy się z Karolą, na dni mojej cudnej miejscowości. Zimno strasznie, ale poszłyśmy. Pani ochroniarz chciała Karoli sprawdzić torbę, a ja myślałam, że Karolę tłum zatrzymał i ją ciągnę w swoją stronę, a pani ochroniarz zawzięcie nie puszcza. ;p Widziałyśmy mnóstwo znajomych osób, potem była Farna, posłuchałyśmy trzech piosenek, reszty nie znałyśmy, więc poszłyśmy na karuzelę, bo Karola nas męczyła. Werka na początku mówiła, że jej będzie niedobrze, potem, że ona ma lęk wysokości, a na końcu, że od zawsze boi się karuzel. W końcu gdy się zdecydowałyśmy na jedną, Karola poszła sprawdzić cenę, a my jako ekonomistki po analizie uznałyśmy, że nam się to nie opłaca. Poszłyśmy po coś do jedzenia, znowu odezwały się w nas dusze ekonomistek i stwierdziłyśmy, że sobie idziemy. Było nam zimno, dziewczyny były głodne, więc miałyśmy sobie podjechać autobusem pod mój dom, Jeanette sprawdza rozkład: "O! 20:25 wyjechał..." Werka: "To o której będzie tutaj?"<mija nas autobus> J: "O! To właśnie ten co pojechał!" Karola miała rozkład innej linii. J: "Pośpieszmy się, 21:07 mamy autobus. A nie, to nie w tą stronę, od nas ostatni był 19:19." Idziemy dalej, po drodze jest sklep - dziewczyny postanawiają wejść. Werka: "Karola, ty naprawdę liczysz, że w sobotę o 21 w sklepie będą bułki?" Wchodzimy, półki puste, Karola: "Czym chata bogata..." Potem: "To ja wezmę te rupki." Dziewczyny musiały się spieszyć, bo sklep był czynny do 21, Karola wyjmuje kasę i do pani: "Już, już... Wie pani, jak ciężko się wyjmuje pieniądze zamarzniętymi rękami?" Werka wzięła twistosty, w połowie drogi Karola: "Ja przez cały czas myślałam, że jem rupki, a to są CHrupki..." J: "Nie ma co, poszłyśmy na "melanż", a wracamy przed 22..." xd Idąc w moją stronę, mijałyśmy dwa sklepy czynne do 22, Werka: "O sklep..." "O 2 sklep... kur..." Potem miałyśmy głupawkę, Werka i Karola dzwonią do mam, żeby po nie przyjechały. Karola: "Moja mama właśnie wraca z Łuszczowa." W: "Moja mama też z Łóżkowa(mama Werki spała xd)..." K: "Naprawdę? Też z Łuszczowa?" W: "Noo, też z Łóżkowa..." J: "Ona mówi Łuszczów, nie Łóżków." Albo W: "Dobra, muszę się ogarnąć, bo jak ja będę z mamą rozmawiać." J: "Przecież nic nie piłaś..." W: "No właśnie, żeby nie było, że nic NIE piłam." lol, wymiękam przy nich. W niedzielę też się umówiłyśmy. Przychodzimy z Werką: "Nie mów, że to kolejka..." Były dwie - my stałyśmy po bilety 3 minuty, w drugiej ci co przyszli przed nami, się nawet nie ruszyli. Był Bednarek i Staff. ♥ Ile pozytywnej energii, ojacieeee, się wyszalałyśmy - stałyśmy pod sceną, Karola nas znalazła, Werka darła się na dzieci, nikt w okół nie machał, a Werka się wyróżniała. xd no i "Energetyczny przód pozdrawia leniwy tył..." Ech, sorry, po prostu bardzo mi się podobało. Potem Werka dopchała się po autografy, najgorsze jest to, że poszłyśmy na drugą stronę, a on poszedł tam, gdzie stałyśmy... Ludzie rzucali się jak zwierzęta, Wera miała zgnieciony bok, ja krzyczałam: "Moglibyście zostawić mi chociaż trochę włosów, bo nie chcę być łysa?" Albo na scenę weszła Kayah, a wszyscy: "Kamil, Kamil!" Pozytywnie. ;) Poza tym w poniedziałek święto mieli panowie - u nas chłopcy i nauczyciele dostali wypasione babeczki. Rano spotkałam Maćka: "Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Chłopaka!" M: "To dzisiaj?" J: "No..." M: "Ale naprawdę?" J: "Taaak, co, dobrze wiedzieć, że ma się święto?" xd Poza tym Olivka geniusz - spotkałam ją w łazience któregoś dnia, a ona: "Wzięłyśmy z Patrycją prysznic..." Geniusz w szatni od wf oparła się o prysznic i zmoczyła sobie włosy, a Patrycji spodnie i musiała się torebką zasłaniać, hahah. A dzisiaj byłam w klasie "sama", bo Marika i Wera są chore. Karol w poniedziałek zjadł obiad Dominiki i wczoraj cały dzień to odchorował, dzisiaj przyszedł: "Dominika, dzięki za obiad." ♥ Albo na WOK-u pani: "Czym na nas działa malarstwo i rzeźba?" Tomek: "Pędzlem i dłutem." I przez pana P. nie zdążyłam na autobus - kazał sobie wysyłać moodle, nuddle i inne kluski xd Mowa o informatyce. ;p Albo Ilona: "Rozumiesz to?" J: "Nie" I: "Kur**, skąd mu się to bierze?" czyli dzieci zamieniają kody, trolololo. A dzisiaj mieliśmy łączony niemiecki, pani rozmawia z grupą zaawansowaną, co będą mieli na sprawdzianie: "No np. takie pytanie: Co robimy, gdy jesteśmy chorzy? <cisza> Nic nie robimy, bo tego nie mieliśmy, pomyliłam pytania!" ;D Dobra, macie zdjęcie kradzione od Werki z fb(kocham to, na którym się uśmiecha <3)[zakaz robienia zdjęć, ochrona grozi Werce, ale i tak ją to nie powstrzymuje xd]:

A teraz tak na szybko, dostałam nominację Liebster Award od beata97z.bloog.pl Dziękuję. ;) Nie będę nikogo nominować, bo nie mam pomysłu na pytania, także ten, tylko odpowiem, to się może czegoś dowiecie. ;D


1. Co rozumiesz przez słowa: "Be the best version of YOU"?
 Dla mnie to bądź sobą – najlepsza wersja ciebie to po prosty Ty.

2. Czy gdybyś miała kłopot, to istnieje osoba, do której mogłabyś walić drzwiami i oknami?
Tak, na szczęście tak i to nawet kilka takich ktosiów jest. Wiem, że mogę do nich zadzwonić o 3 nad ranem i powiedzieć: „Siedzę w więzieniu w Meksyku.”, a oni odpowiedzą: „Zaraz tam będziemy.” No chyba, że będą siedzieć razem ze mną – to też możliwe, hihi.

3. Czemu ludzie komplikują sobie życie?
Ludzie to takie istoty, które lubią narzekać, gdy nie ma problemów, to często sobie je stwarzają, by mieć nad czym się użalać.

4. Utrzymujesz kontakt z jakimś blogowiczem/blogowiczką?
W pewnym sensie.

5. Jaki jest Twój cel w życiu?
Mam wiele celów, ale taki podstawowy to być szczęśliwą, po prostu – tylko tyle i aż tyle.

6. Co jest najważniejsze przy prowadzeniu bloga?
Systematyczność pewnie, haha, coś czego mi brakuje. xd Nie no, ale tak na serio to myślę, że grunt to być sobą, żeby być szczerym na blogu, nie udawać kogoś, kim się nie jest – o ile chodzi o blog-pamiętnik. 

7. Czujesz się spełniona w życiu?
Trudne pytanie, chyba jeszcze nie mogę na nie odpowiedzieć - jestem na etapie, gdy wyznaczam sobie cele, gdy spełnię choć część z nich, będę mogła powiedzieć, że tak. Na razie jestem co najwyżej zadowolona z tego, co już udało mi się osiągnąć. Nie brzmi to zbyt skromnie, niestety... ;p

8. Słowa, których nie chciałabyś nigdy w życiu usłyszeć?
Bywam zbyt wrażliwa, toteż dużo jest takich słów...

9. Jesteś bliska spełnienia marzeń?
Jestem typem marzycielki - do niektórych marzeń jest już całkiem blisko, inne wciąż pozostają tylko w sferze marzeń.

10. Najpierw myślisz, potem mówisz, czy na odwrót?
Niestety często najpierw mówię, potem myślę, jak to odkręcić albo nie mówię nic i tłumię wszystko w sobie.

11. Gdyby była możliwość zorganizowania spotkania blogowiczów np. we Wrocławiu to jesteś za?
Jak najbardziej za! To byłoby genialne, tylko Wrocław niezwykle daleko ode mnie, ale co tam… ;) To musiałoby być cudowne doświadczenie.

Zbyt dużo dobrych piosenek ostatnio przewija się przez moje słuchawki... Pozostańmy w klimacie z notki: Kamil Bednarek - Jestem (sobą) ft. Staff "To właśnie ja, idę przez ten świat odważnie, pier**lę ludzi, którzy mają brudną wyobraźnię. To ja. Walczę z nienawiścią i ściemą, zawieszona między niebem a ziemią. Tak to Ty, zagubiony w sobie już od dawna, sam nie wiesz, która strona twego życia jest poprawna. Dobry czy zły, otoczony beznadzieją, bycie sobą, jest twą ostatnią nadzieją. Ostatnią nadzieją." Wrzesień zweryfikował mi już niektórych "przyjaciół". Pozdrawiam.

Idziemy spać. Au revoir. xoxo

4 komentarze:

  1. Odkąd jestem w technikum, mi także wzrósł apetyt! Nigdy, ale to nigdy (nie licząc podstawówki do 4 klasy) nie jadła w szkole, bo jakoś nie miałam potrzeby, ale teraz? Teraz wcinam jak głupia, ale dzięki temu jakoś tak mi lepiej się myśli i nie jestem zmęczona, co jednak w gimnazjum było częstym syndromem "niejedzenia niczego średnio do godz. 15" .
    5:30??? O cholera, właśnie mi przypomniałaś, że musze jutro wstać o 5, bo mam do szkoły na 7:30, a autobus o 6 :O... szok.

    Z liebstera, zazdroszczę ci 2 punktu... Ja niestety nie posiadam takich znajomych :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja całe liceum uczyłam się w busie :D


    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. taa nauka, brak czasu, wczesne wstawanie...życie ucznia jest ciężkie, szczególnie w LO...ale są też przyjemności:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś drugą osobą,której po mojej przerwie przeczytałam...znaczy chodzi mi o moją działalność w musicisall:) Dużo się u cb dzieje,zmiany i wgl...Czasem mi brakuje tego,że juz nie mam kontaktów z wami tak jak to było za czasów musicisall:/ Ale niestety nie dam rady juz tam pisać,nie chcę juz swojego życia wyciągać ,,na papier''...
    Na allisinspiration.blogspot.com pytałaś czy jestem z Chełma czy okolic,juz odpowiadam,jestem z okolic(mam 26 km do chełma)ale jestem tam codziennie bo uczęszczam tam do szkoły:D A ty też Chełm?:D

    OdpowiedzUsuń